Stołówka
DYŻUR WAKACYJNY 2025
W dniach 11.08 - 29.08.2025 w naszej placówce będzie organizowany Dyżur Wakacyjny.
W ramach wyżywienia wydawane będą dzieci śniadania, dwudaniowe obiady oraz podwieczorki. Koszt dziennego wyżywienia to kwota 17,00.
Odwoływanie posiłków podczas dyżuru wakacyjnego będzie przyjmowane najpóźniej do godziny 14.00 dnia poprzedzającego nieobecność. Informację należy przesyłać za pośrednictwem Librusa bezpośrednio do intendenta ( aplikacja dostępna dla rodziców i opiekunów dzieci z SP 109) lub na adres e-mail stolowkasp109.lato@gmail.com
Odwoływanie posiłków podczas dyżuru wakacyjnego będzie przyjmowane najpóźniej do godziny 14.00 dnia poprzedzającego nieobecność. Informację należy przesyłać za pośrednictwem Librusa bezpośrednio do intendenta ( aplikacja dostępna dla rodziców i opiekunów dzieci z SP 109) lub na adres e-mail stolowkasp109.lato@gmail.com
Zgłoszenia wysłane w dniu nieobecności lub po godz. 14.00 w dniu poprzedzającym nieobecność nie stanowią podstawy do odliczenia posiłków.
Zwrot nadpłat nastąpi po zakończeniu Dyżuru Wakacyjnego przelewem na konto bankowe z którego dokonana była płatność za żywienie.
Żywienie w roku szkolnym 2025/2026
Podstawą do korzystania z żywienia w roku szkolnym 2025/2026 jest poprawne wypełnienie deklaracji obiadowej którą należy przekazać wychowawcy lub dostarczyć do pokoju intendenta.
Skan deklaracji można przesłać również na adres icepko@eduwarszawa.pl Deklaracja dostępna u intendenta.
Cena jednego obiadu/koszt dziennego wyżywienia od stycznia 2025 wynosi
dla uczniów klas I - VIII - 9,50 zł.
dla oddziałów przedszkolnych -17,00 zł
UWAGA !!! Opłatę za wrzesień 2025 należy dokonać W MIESIĄCU WRZEŚNIU w dniach od 1.09 do 5.09.2025r.
Ilość dni żywieniowych we wrześniu 2025
oddziały przedszkolne 22 dni x 17,00 zł = 374,00 (opłata za żywienie w dniach 01.09 - 30.09.2025 )
uczniowie klas I - VIII 21 dni x 9,50 zł = 199,50 (opłata za obiady w dniach 02.09 - 30.09.2025)
Szczegółowe comiesięczne rozliczenia przesyłane będą drogą mailową przez system e-Rodzic
Należności za obiady należy wpłacać na konto szkoły.
54 1030 1508 0000 0005 5074 3078.
W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko, klasę oraz miesiąc, którego dotyczy wpłata. W przypadku niepełnego abonamentu dodatkowo wybrane dni tygodnia. Za datę wpłaty uważa się datę wpływu przelewu na konto szkoły. Szczegółowa informacja o kwocie do zapłaty podawana będzie tylko przez portal e-Rodzic (obowiązkowy).
Proszę o wpłatę kwot wyliczonych na bieżący miesiąc w celu uniknięcia nadpłat na kontach obiadowych.
W przypadku opłaty za więcej niż jedno dziecko należy wykonać oddzielne przelewy.
Nieobecność lub rezygnację z posiłku w stołówce szkolnej należy zgłaszać przez portal e-Rodzic lub przez system Librus na skrzynkę pocztową intendenta (zakładka sekretariat) najpóźniej w pierwszym dniu nieobecności do godziny 9:00, a oddziały przedszkolne przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem.
Uczniowie klas I - VIII korzystający z obiadów muszą posiadać elektroniczną kartę obiadową. Karty obiadowe z których dzieci korzystały w ubiegłych latach zachowują ważność. W przypadku zagubienia lub zniszczenia poprzedniej karty należy wykupić nową. W przeciwnym razie dziecko nie będzie mogło korzystać z posiłków.
Izabella Charcińska - intendent