Edukacja Dzielnicy Wawer Warszawa

Dzielnica Wawer

Szkoła Podstawowa Nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie

XI WARSZAWSKI KONKURS PLASTYCZNO-TECHNICZNY „Anioł Bożonarodzeniowy 2025” dla uczniów szkół podstawowych

XI WARSZAWSKI KONKURS PLASTYCZNO-TECHNICZNY

„Anioł Bożonarodzeniowy 2025” dla uczniów szkół podstawowych

 

 

REGULAMIN KONKURSU

1. Organizator

Świetlica Szkoły Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie,

ul. Przygodna 2 03-991 Warszawa

kontakt telefoniczny : 22/ 277 11 32

e-mail: sekretariat.sp109@eduwarszawa.pl

koordynatorzy: Katarzyna Gnyp- Dukat, Anna Rafalska, Małgorzata Sprycha, Beata Adamczewska oraz Paweł Rolek

2. Cele konkursu.

 - Pielęgnowanie polskich tradycji bożonarodzeniowych.

 - Kształtowanie wrażliwości na piękno i doniosłość Świąt Bożego Narodzenia.

 - Rozwijanie i kształtowanie wyobraźni przestrzennej, aktywności twórczej    i kreatywności uczniów.

 - Promowanie młodych talentów plastycznych.

 3. Uczestnicy konkursu

 Konkurs adresowany jest do dzieci uczęszczających do warszawskich szkół podstawowych.

 Prace będą oceniane w trzech kategoriach:

  • kategoria I – uczniowie klas 0- III
  • kategoria II – uczniowie klas IV-VIII

4. Przedmiot konkursu.

 Bożonarodzeniowy aniołek:

 - praca przestrzenna,

 - wysokość aniołka nie powinna przekraczać 35cm.

5. Forma wykonania pracy:

 - praca indywidualna

 

6. Kryteria oceny.

 Aniołki bożonarodzeniowe będą oceniane według następujących kryteriów:

- fantazja i pomysłowość twórców,

- dobór i wykorzystanie materiałów (np. papier, styropian, glina, masa solna, cekiny, brokaty, artykuły spożywcze, piórka),

- wkład pracy,

- estetyka pracy,

- samodzielność wykonania pracy.

7. Założenia organizacyjne

a) Każda placówka biorąca udział w konkursie może wytypować maksymalnie 6 prac w każdej kategorii.

b) Do pracy nadesłanej na konkurs musi być dołączony formularz zgłoszeniowy (Załącznik nr 1)

- imię i nazwisko autora, klasa,

- dokładny adres placówki, telefon kontaktowy, e-mail,

- imię i nazwisko opiekuna.

 Do pracy nadesłanej na konkurs musi być dołączony formularz zgłoszeniowy

 Uwaga! Prosimy o dołączenie dodatkowo imiennego wykazu wszystkich autorów prac z adresami e-mail z danej placówki.

c) Prace wykonane zgodnie z wymogami Regulaminu prosimy składać do dnia 9.12.2025 r.,  do Szkoły Podstawowej nr 109 w godzinach 7.00 -17.30, do sali świetlicy szkolnej – sala nr 114.

d) Komisja konkursowa dokona oceny prac i przyzna nagrody oraz wyróżnienia dla każdej kategorii.

e) Lista laureatów będzie zamieszczona na naszej stronie internetowej https://sp109waw.edupage.org/  do 15.12.2025 r.

f) O uroczystości rozdania dyplomów, nagród, wyróżnień, na którą serdecznie zapraszamy laureatów z opiekunami poinformujemy na naszej stronie internetowej szkoły https://sp109waw.edupage.org/

g) Każdy Uczestnik konkursu poprzez nadesłanie prac wyraża zgodę na:

- Wzięcie udziału w konkursie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie,

- Opublikowanie na stronie internetowej Organizatora imienia i nazwiska uczestnika, nazwy szkoły oraz opublikowania zdjęcia prac.

h) Wszystkie prace złożone na konkurs przechodzą na własność Organizatora oraz zostaną wystawione na sprzedasz w szkolnym kiermaszu charytatywnym.

i) Prosimy o właściwe zabezpieczenie prac konkursowych, aby podczas przenoszenia, wystawy, oceny nie uległy uszkodzeniu.

8. Dane osobowe

 Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., s. 1-88) („RODO”).

•        Organizator konkursu informuje, że administratorem danych osobowych uczestników, ich rodziców/opiekunów prawnych i nauczycieli jest Szkoła Podstawowa nr 109, im. Batalionów Chłopskich, przy  ul Przygodna 2, 03- 991 w Warszawie

w Warszawie.

•        Organizator będzie zbierał od uczestników następujące dane: imię i nazwisko uczestnika, klasa, adres, dane kontaktowe, nazwa i adres szkoły, imię i nazwisko opiekuna, dane będą przetwarzane przez organizatora do celu organizacji i przeprowadzenia konkursu, a podstawą do przetwarzania danych osobowych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Dane zwycięzców i laureatów będą opublikowane na stronie internetowej szkoły ,  będzie to: Imię, nazwisko, klasa i szkoła uczestnika

•        Administrator danych oświadcza, iż dane uczestników konkursu nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu zgodnie z art. 4 pkt 4 RODO.

•        Uczestnikowi konkursu, rodzicowi/opiekunowi prawnemu, nauczycielowi – opiekunowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz – z zastrzeżeniem przepisów prawa – ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, przeniesienia danych, ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w tym celu powinien się skontaktować się z organizatorem, który jest administratorem danych w rozumieniu ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. z 1997 r., Nr 133, poz. 883).

•        Uczestnikowi konkursu, rodzicowi/opiekunowi prawnemu, nauczycielowi – opiekunowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, że podczas przetwarzania danych osobowych naruszono przepisy RODO.

•        Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w konkursie.

 

 

Serdecznie zapraszamy