XI WARSZAWSKI KONKURS PLASTYCZNO-TECHNICZNY „Anioł Bożonarodzeniowy 2025” dla uczniów szkół podstawowych
XI WARSZAWSKI KONKURS PLASTYCZNO-TECHNICZNY
„Anioł Bożonarodzeniowy 2025” dla uczniów szkół podstawowych
REGULAMIN KONKURSU
1. Organizator
Świetlica Szkoły Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie,
ul. Przygodna 2 03-991 Warszawa
kontakt telefoniczny : 22/ 277 11 32
e-mail: sekretariat.sp109@eduwarszawa.pl
koordynatorzy: Katarzyna Gnyp- Dukat, Anna Rafalska, Małgorzata Sprycha, Beata Adamczewska oraz Paweł Rolek
2. Cele konkursu.
- Pielęgnowanie polskich tradycji bożonarodzeniowych.
- Kształtowanie wrażliwości na piękno i doniosłość Świąt Bożego Narodzenia.
- Rozwijanie i kształtowanie wyobraźni przestrzennej, aktywności twórczej i kreatywności uczniów.
- Promowanie młodych talentów plastycznych.
3. Uczestnicy konkursu
Konkurs adresowany jest do dzieci uczęszczających do warszawskich szkół podstawowych.
Prace będą oceniane w trzech kategoriach:
- kategoria I – uczniowie klas 0- III
- kategoria II – uczniowie klas IV-VIII
4. Przedmiot konkursu.
Bożonarodzeniowy aniołek:
- praca przestrzenna,
- wysokość aniołka nie powinna przekraczać 35cm.
5. Forma wykonania pracy:
- praca indywidualna
6. Kryteria oceny.
Aniołki bożonarodzeniowe będą oceniane według następujących kryteriów:
- fantazja i pomysłowość twórców,
- dobór i wykorzystanie materiałów (np. papier, styropian, glina, masa solna, cekiny, brokaty, artykuły spożywcze, piórka),
- wkład pracy,
- estetyka pracy,
- samodzielność wykonania pracy.
7. Założenia organizacyjne
a) Każda placówka biorąca udział w konkursie może wytypować maksymalnie 6 prac w każdej kategorii.
b) Do pracy nadesłanej na konkurs musi być dołączony formularz zgłoszeniowy (Załącznik nr 1)
- imię i nazwisko autora, klasa,
- dokładny adres placówki, telefon kontaktowy, e-mail,
- imię i nazwisko opiekuna.
Do pracy nadesłanej na konkurs musi być dołączony formularz zgłoszeniowy
Uwaga! Prosimy o dołączenie dodatkowo imiennego wykazu wszystkich autorów prac z adresami e-mail z danej placówki.
c) Prace wykonane zgodnie z wymogami Regulaminu prosimy składać do dnia 9.12.2025 r., do Szkoły Podstawowej nr 109 w godzinach 7.00 -17.30, do sali świetlicy szkolnej – sala nr 114.
d) Komisja konkursowa dokona oceny prac i przyzna nagrody oraz wyróżnienia dla każdej kategorii.
e) Lista laureatów będzie zamieszczona na naszej stronie internetowej https://sp109waw.edupage.org/ do 15.12.2025 r.
f) O uroczystości rozdania dyplomów, nagród, wyróżnień, na którą serdecznie zapraszamy laureatów z opiekunami poinformujemy na naszej stronie internetowej szkoły https://sp109waw.edupage.org/
g) Każdy Uczestnik konkursu poprzez nadesłanie prac wyraża zgodę na:
- Wzięcie udziału w konkursie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie,
- Opublikowanie na stronie internetowej Organizatora imienia i nazwiska uczestnika, nazwy szkoły oraz opublikowania zdjęcia prac.
h) Wszystkie prace złożone na konkurs przechodzą na własność Organizatora oraz zostaną wystawione na sprzedasz w szkolnym kiermaszu charytatywnym.
i) Prosimy o właściwe zabezpieczenie prac konkursowych, aby podczas przenoszenia, wystawy, oceny nie uległy uszkodzeniu.
8. Dane osobowe
Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., s. 1-88) („RODO”).
• Organizator konkursu informuje, że administratorem danych osobowych uczestników, ich rodziców/opiekunów prawnych i nauczycieli jest Szkoła Podstawowa nr 109, im. Batalionów Chłopskich, przy ul Przygodna 2, 03- 991 w Warszawie
w Warszawie.
• Organizator będzie zbierał od uczestników następujące dane: imię i nazwisko uczestnika, klasa, adres, dane kontaktowe, nazwa i adres szkoły, imię i nazwisko opiekuna, dane będą przetwarzane przez organizatora do celu organizacji i przeprowadzenia konkursu, a podstawą do przetwarzania danych osobowych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Dane zwycięzców i laureatów będą opublikowane na stronie internetowej szkoły , będzie to: Imię, nazwisko, klasa i szkoła uczestnika
• Administrator danych oświadcza, iż dane uczestników konkursu nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu zgodnie z art. 4 pkt 4 RODO.
• Uczestnikowi konkursu, rodzicowi/opiekunowi prawnemu, nauczycielowi – opiekunowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz – z zastrzeżeniem przepisów prawa – ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, przeniesienia danych, ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w tym celu powinien się skontaktować się z organizatorem, który jest administratorem danych w rozumieniu ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. z 1997 r., Nr 133, poz. 883).
• Uczestnikowi konkursu, rodzicowi/opiekunowi prawnemu, nauczycielowi – opiekunowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, że podczas przetwarzania danych osobowych naruszono przepisy RODO.
• Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w konkursie.
Serdecznie zapraszamy